KLIK HIER VOOR ONZE:

FAQ’S

oftewel Frequently Asked Question

Heb je vragen kijk dan eerst of je je vraag hieronder terug kan vinden.

De webshop is altijd open en je kunt betalen in een veilige omgeving.

Tijdens officiële feestdagen worden de bestellingen van de webshop direct op de eerst volgende werkdag afgehandeld.  Bijkomende sluitingsdagen zullen worden aangekondigd op de website.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Voor vragen over de webshop is er een contactformulier beschikbaar op de contactpagina. Ook kun je rechtstreeks mailen naar webshop@stoff.be

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op webshop@stoff.be

Hoe gaat Stoff.be om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor je privacy.  Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de webshop bij Stoff.be?

Wij werken met Multisafepay. U kan betalen met Visa Mastercard en Bankcontact.

De betaling lukt niet. Wat nu?

Soms lukt het niet om de betaling rond te krijgen. Wat je kan doen is de betaling opnieuw proberen met een ander betaalmiddel. Wanneer dat ook niet lukt, kun je de order helemaal opnieuw doen. De eerste order (die niet betaald is) wordt uit het systeem gehaald. Wanneer de tweede poging ook niet lukt, kun je mailen naar webshop@stoff.be

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van je bank.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

Wat betaal ik aan verzendkosten ?

Voor bestellingen onder de 50€ zal er een transportkost verrekend worden: België / Nederland / Luxemburg: 6€
Transportkosten rest van Europa: 9€. Het transport wordt verzorgd door GLS Belgium.

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

Goederen die op voorraad zijn worden verstuurd via GLS Belgium en zullen binnen een termijn van 2-5 werkdagen geleverd worden.

Verpakkingen

We hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.

Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Als je bestelling na de maximale overkomstduur nog niet bezorgd is vernemen wij dat graag per email: webshop@stoff.be

RETOURNEREN:

Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen.

Bollen wol worden enkel ongeopend teruggenomen met de originele wikkel rond de bol. Kledingstoffen worden per lopende meter voorzien en kunnen helaas niet worden terug genomen. Neem alstublieft contact met ons op per email: webshop@stoff.be

Kosten verbonden aan het terugzenden van goederen

De kosten voor het retourneren van goederen zijn ten laste van de klant en zullen niet vergoed worden.
De klant bepaalt de wijze van terugzending en de daaraan verbonden kosten. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen. Ook is het mogelijk de goederen zelf binnen te brengen in één van onze koopcentra.

Kwaliteitscontrole

Al onze stoffen ondergaan een kwaliteitscontrole alvorens deze verzonden worden.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Na retour van uw goederen en nazicht of de originele staat van het artikel is behouden zal uw aankoopbedrag zal binnen 14-30 dagen terug gestort worden.

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de credit card betaling?

PCI DSS level 1, Acquirer en Processor voor Visa, Mastercard en Bancontact, 3D Secure en een geavanceerd fraude filter. Dit zijn slechts enkele van de veiligheidsmaatregelen die MultiSafepay te bieden hebben.

Klantenkaart

Het sparen van punten via de koperskaart is niet van toepassing op artikelen die te koop worden aangeboden via onze webshop.

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.

Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar webshop@stoff.be  en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden.